Weboldalunk a jobb használhatóság érdekében sütiket alkalmaz.  Szolgáltatásaink használatával Ön beleegyezik a sütik alkalmazásába.

A tankönyvrendelés menete, 2016

könyvekA hatályos - többször módosított - tankönyvrendelet  idén is igen kevés időt ad a tankönyvrendelés lebonyolítására, így ismét kérjük a szülők és diákok fokozott együttműködését. A teendők, határidők a következők:

Az 2016/2017-es tankönyvjegyzéket április 1-jén hozta nyilvánosságra az Oktatási Hivatal, viszont az iskola teljes tankönyvrendelését a jogszabály alapján április utolsó munkanapjáig kell leadnunk (tankerületi jóváhagyást követően?) a KELLO-nak.

Jelenleg az egyes osztályok tankönyvlistáját állítjuk össze, hogy azután azt tanulókra lebontva eljuttassuk a szülőkhöz, diákokhoz..

A hivatalos tankönyvjegyzéken szereplő könyveket az iskola a Kellón keresztül rendeli/rendelheti meg. Az ehhez szükséges névre szóló rendelőlapokat az osztályfőnökök - reményeink szerint - legkésőbb április 14-én április 18-án megkapják, és átadják a diákoknak. Ezen a rendelőlapon nyilatkozik minden szülő, hogy az osztály listáján szereplő tankönyvek közül melyeket szeretné gyermekének megrendelni.

  • Akik normatív támogatásra jogosultak (és a tankönyvrendeléssel egyidejűleg leadják az erre vonatkozó igénylőlapot), a kedvezményt csak a Kellón keresztüli rendelés esetében (= a kapott rendelőla­pon rendelve) vehetik igénybe.
  • Akik nem részesülnek normatív támogatásban, dönthetnek úgy, hogy bizonyos tanköny­veket nem rendelnek meg az iskolán keresztül (például ha már megvan a könyv a családban, vagy egyénileg szeretnék beszerezni), ez esetben a rendelőlapon ezt jelezniük kell. (Természe­tesen egy normatív támogatásban részesülő diák is megteheti, hogy nem tart igényt valamelyik tankönyvre.)
  • Kérjük, hogy - az esetleges későbbi félreértések elkerülése miatt - a tankönyvtámogatási igénylőlapot mindenki töltse ki; tehát az is, aki nem igényel támogatást (ezt a lapon jelezni lehet). 

Nagyon  kérjük,  hogy  a  kitöltött  és  aláírt dokumentumokat  április  21-ig  a  tanulók  hozzák  vissza,  mert  ezek  alapján  tudjuk az iskolai összesített rendelést elkészíteni - ami 650 diák esetében nem kis munka -, és amit április 27-én el kell küldenünk a KLIK-nek jóháhagyás céljából (majd 29-én a KELLO-nak). (A határidő elmulasztása esetén nem tudjuk garantálni, hogy a kért tankönyvek a tanévkezdésig megérkeznek.)

A bejövő osztályok tanulóira, azaz a leendő 9. évfolyamos diákokra mindez nem vonatkozik: ők majd április végén, a felvételükről szóló értesítésben kapnak tájékoztatást teendőkről!

Együttműködésüket, segítségüket köszönjük!